Sunday, January 23, 2011

you're mine.

today's entry is about best friends.do you guys have one?if you guys are confused,let me make it clear.best means "of the most excellent, effective, or desirable type or quality" on the other hand friend means "a person whom one knows and with whom one has a bond of mutualaffection, typically exclusive of sexual or family relations".so by now,you'll most probably imagine one image in your head and that will be your best friend.a bf is a person you tell secrets to,you cry to,and basically your twin.tapi kalau takat cam gelak gelak nak jaga hati tu bukan la best friend.a true best friend might have insulted each other.yup true gila.sbb da anggap cm adik bradik sampai jujur tu pon da kira kebal la walau dihina mana pon.ade paham?well as for me,i've known so many people in my life kan and semua pon jadi kawan baik.but yang paling lama sampai sekarang pon cm rapat lagi is with sheryn.yup i can consider her my best friend cause macam macam benda da kitorang buat sama2.gadoh?da lali.shopping?every weekend.melepak?x yah cite.kutuk mengutuk?lagi la.so pendek kate memang banyak da asam garam yang aku da lalui dengan die.haha hmm tasha pon sama juga tapi sekarang da jarang jumpe almaklumlah pelajar aussie :) well in calculation,aku da kawan ngan sheryn for about 7 years la.nak masuk tahun yang ketujuh.agak lama la kan.haa lagi sorang syuhada.tapi sekarang x rapat sangat sbb dari form 4 die pindah johor so yeah.kalau x kami berempat la kawan.tasha pernah marah aku?pernah.aku pernah marah sheryn?pernah.sheryn pernah marah aku?pernah.tasha marah sheryn?pernah kot.and sheryn marah tasha pernah.haa gi tu la rapatnya kitorang walau da gaduh semua tetap rapat juga akhirnya.paling ketara nya sbb meybe ade toleransi la kot.cam sheryn die cm matang,tasha pon.namun aku je yang masih kebudak budakan.x pe still learning.:) so akhir kate sheryn ngan tasha la my best friend :)

paling kita rapat time skola.tapi now that semua tempat pengajian pon da jauh masing masing.makanya tentulah ade rakan rakan baru.so new place new people but don't get me wrong.orang lama tetap di hati :) okay so dekat sini pula kami berenam memang rapat.farhana me miyah mun alyia and kinah.yup yup.tapi kalau nak diikutkan aku lebih lepak kat bilik miyah mun and farhana sekarang.alyia bz ngan bf die heheh kinah ngan muzik die.:) aku berempat ni pula kaki gossip.hahaha memang x kemana la kan.tapi i'm happy dapat kenal ngan dorang.alhamdulillah sepanjang aku hidup,semua orang yang aku kenal semuanya boleh masuk kepala tu.semua muat ah.x de pon yang size x muat.so x de la awkward nak expose diriku yang sebenar.oh and experiences between me sheryn and tasha banyak ajar aku untuk jadi lebih matang.thanx to them both :) i'm still trying to be a better person insyaallah.xde da prangai budak budak dulu.hhahah so yeah kenal ngan farahana semua ni memang best.insyaallah smpai s.alam nanti kitorang nak duduk satu rumah.amin :D band 5 semua.amin lagi :)

yang atas sekali kawan tika sekolah menengah,kedua kawan tika university dan akhir sekali yang bakal diceritakan is rakan baik dalam keluarga.haa yang ni lain sikit.sebab adik bradik.heheh so basically aku rapat dengan due kakak aku n my dearest kak atin.:) although they are older than i am but somehow i feel comfortable being with them and thank god they don't have any problem melepak with a little girl.little ke?:) start rapat dengan kak ten since i was in form 1 :) so itu la merapatkan ukhwah antara aku n my sisters.until now kak ten frequently come to my house just to lepak lepak.heh.it's fun being around her and my sisters sebab i've learnt many new things.banyak la knowledge yang i dapt due to being friends with them.

tiga tiga category ni banyak da ajar aku macam2.bnyk la yang aku gain bila kenal ngan dorang hehe kalau ngn tasha sheryn,dapat je jumpe kawan and orang baru,kalau ngan farhana pula kenal ngna orang2 handsome facebook serta rang2 politik and vip semua*dorang pakar about politician*-.- and kalau ngan kak ten and the gang i know la about fashion sikit :)

besides these stories been told by me.ade je orang orang yang aku sayang lagi disebalik tabir.kawan kawan aku dari kecil semua.sambil menaip sambil senyum bila ingat balik peristiwa dulu :) hmm semua berjaya la hendaknya.amin yarabal alamin :)

No comments:

Post a Comment