Tuesday, January 18, 2011

you are not me.

tension is the king in head right now!like literally.i feel like banging my head against the wall and show em who's boss!my head is thinking about a lot of things and like it's a playground full of kids i might say.i've never been this stressed before.i fell like letting it all out but when i tried to cry,it didn't work.tears only gather around my eyes and is like afraid of coming out."come out my ferlings" said i to my tears and they responded no while flipping hair.*krik krik.hmm okay but the thing is my tears ni stubborn betoi nah!siap sekoq sekoq.-.-now i'm drinking hot milo with a slice of bread.a slice keww???IDTS!hahaha tomorrow paper saiko.tapi x tau napa cm x boleh focus bila bace.kerja yang diberi dlm kelas pula satu pon x jalan memeng nak kene tunjal ngn miss la kan.huh public speaking lagi.okay okay relax.pelajar memang slalu tension.relax ueen.okaay haa brape bnyk okay tah.

now saya selsema.lepas satu sakit sakit lain pula datang.ingat nak g jumpe doktor tapi...pastu pula,lately i've been having problems untuk tidur.i don't know why bila tutup je mata i feel cm ade orang geletek.seram x?then i tend to open my eyes then tutup balik rase balik.haih.tapi insyaallah mlm karang boleh tido kot,milo da bace kan yassin atas katil aku.kenapa aku x bace?sbb pergi annual grand meeting kelab keseda :)

haa ni nak cita!tadi aku p la perjumpaan tu,haa salah ke aku turut serta?aku kn nak jadi cm yuna.hahaha haa aku amek la bahagian nyanyian.then nyanyi la depan orang tadi.haih memng la aku malu,tapi aku bangga ngan diri aku sbb aku mengambil satu langkah ke hadapan.kalau x malu je.so alhamdulillah 1st time nyanyi depan orang.walaupon suare x seberapa.tetapi okay lah kan.ade la juga bunyi manusia nyanyi ho.hmmm.x pe la syabas azureen :)) so esok ade test insyaallah boleh buat.insyaallah.kbaik :)

No comments:

Post a Comment