Sunday, January 23, 2011

ambitious.

alhamdulillah sudah kenyang *burp!* minx maaf :) hmm so apakah benda yang terbaru wahai rakan rakan bloggers? aku? well aku x de menda yang baru pon.namun aku ade this sudden crush pade seseorang yang hanya aku boleh kenalkan sebagai YT. :) hahah bukan la sudden crush i mean cm sekadar suka tengok la.he takes my breath away.hahahah hmm die comel doh.okay abaikan ketidak betulan saya.esok ade 2 kelas straight.library dengan law.test library lambat lagi namun keputusan law masih kita ternanti nanti.

aku x rase pon perlu bercinta time cm ni sbb masih muda.tetapi bila tengok orang couple like you have someone to talk with at the end of then day untuk cerita best ke x best hari kau.best la juga.macam hidup single ni all you can rely on are your friends kan.huh pastu aku takut kalau aku kawen lambat!cm ne?:( hahahaha x boleh belah.tapi yang penting target aku skang.
  • sambung degree law
  • graduate
  • llb insyaallah.
  • cari kerja.
haa itu je.yang penting skang ni ijazah law ye rakan rakan.it sahaja.hmm good luck to everyone.kbai

No comments:

Post a Comment