Sunday, January 2, 2011

you are NOT invited.

im safe! :D safe la sampai kedah ni ho -.- so,here i am sittin on the chair and eating twisties while typing.what to do?i'm so lazy to study lahhh.hmm i'm happy la sampai ke kedah dengan selamatnya.alhamdulillah,oh and da 2011 da kn?cept betul lah,apa la yg akn berlaku through out this year.tp walau apa pun,i'll face it with bravery!heheh ye lah kan x kn nak jadi loser je?i sometimes nak jadi on top jugek!

ya allah,kat atas nie is the lamest intro ever!frankly,i'm damn bored weh!aku tauda 2011 tapi aku bosan juga!!! bosan selamanya.haih apa nak jadi ngan aku nie.aiyoo,da la cd lupa nak bawak!great ueen,just great!hmm.wahai minuman green tea,tolonglah ubah diri ku!*minum,then the world turns colourful pastu aku diawang awangan* chaits,reality nya,masih duduk menghadap laptop.green tea x bagi impact pon.-.- hmm mesti best kalau ade orang cipta minuman untuk boost confident,jadi rajin,x bosan.pergh!cepat la cipta!i'll be you 1st customer who ever you all are :D okay,masih x de yang bertindak,x pe lah,kalau jodoh aku bukan dengan law,makanya aku akn ciptalah minuman tersebut.nama minuman tu kalau jadi,hmmm I'M YOURS.ade ke orang nak beli?*okay diluar sana jangan nak kutuk sangat dengan idea nama aku,aku masih fragile,nak mencari identiti susah tau!*tetibe je.ok moving on,yang penting KALAU AKU RAJIN lah kan,aku buat la,tp aku rase ramai je yang da fikirkan idea nie,aku je baru nak pk.meaning sebelum ni aku sebenarnya x bosan,baru skang je aku tau erti bosan,tu yang nak cipta .-.- okay aku semakin ridonculous.kbai.

No comments:

Post a Comment