Saturday, January 29, 2011

meluahkan perasaan.

kau buat lek je la eh,i buy things that i think i can afford.i don't just simply buy it.yang mana aku suka aku beli.fufilling my desires doesn't mean that i'm filthy rich.yes i like branded stuff so what?like i said,i like i buy.xde niat pon nak tunjuk tunjuk ni.aku beli untuk feel good for myself.kalau cm tu semua la x dpt nak beli barang yang bagi u mahal tu?maybe,aku simpan duit untuk beli satu barang je.kau apa tau?jangan la judge orang cm tu.

haih ini yang diatas just a reminder la eh kepada yang ingat aku cm ni.aku just same ngan manusia lain.i'm not a daughter of a millionaire tetapi keinginan tu setiap orang pon ade.so yeah.jangan jadikan alasan orang kaya je boleh beli barang2 mahal.kita yang biase pon boleh.kimpul duit je.

yes crap kan semua ni?huh i just don't want people to think that i'm a bragger cause i'm not.sekali lagi aku beli untuk diri aku bukan niat nak menunjuk kat orang.kalau nak menunjuk i might as well just buy something yang murah nmpk mahal.tu pon kala aku nk menunjuk.lagi pon motif mrnunjuk?apa cerita?tolong lah.kalau kau dengar cerita aku beli barang mana2 jangan la kate aku suka menunjuk.

haaa xde orang pon yang persoalkan and aku bukan marah pon untuk post ni,tapi mcm ntah la.aku rase cm stupid kot.yes bodoh right?no la i cm rase offended tau.y?x tau.xde orang pon yang kate cm ni semua but by the look in their faces and their eyes cm "huh poyo gila minah ni,spoilt brat" ingat,u don't even know me.huh sebenarnya x de point pon post ni tapi the moral of the story is,owning something you desire is not like committing crime towards the state.itu namanya crimal law okay.and aku cuma nak memenuhi keinginan that's it.

yes i am a psycho.

No comments:

Post a Comment