Sunday, January 16, 2011

beauty?not me.

yes i'm aware that i'm not beautiful :) i may not be as hot as megan fox but i'm pretty in my own way.i may not be as brilliant as albert einstein but i know math english and bahasa for my own sake.i may be boring but i have my own jokes and style.kau ada? xde senyap :) *ceh tetiba nak emo.ntah saje je terfikir sebab tadi i went through some pictures of random people kan,kate kate la ni "weh die ingat die cntk?" n "omg!tolonglah,very the!" haa smpai aku terdiam sejenak,"aku ni kate kate orang aku sempurna ke?" jawapan nya sememangnya tidak.semua orang x sempurna sebab semua orang x sama.semua ade kelebihan masing masing.i know i don't have the right to talk bad about anyone as me myself pon ade kekurangan.tetapi ni la manusia,kita semua diberi akal untuk berfikir,mulut untuk berkata dan pemikiran yang tidak terbatas.makanya bila diberi benda ni,kita pon fikir la mendalami smpai ke deep blue sea.simpang sana simpanag sini dan akhirnya benda semua berbalik pada kita.faham x apa yang cuba disampai kan,mesti x kan sebbb aku buat ayat ikut paham aku.so siapa yang berfikiran cm aku je la paham.mksdnya sikit,so sikit je la yang dpt dose pade hari ni :) hahaha kbai.

No comments:

Post a Comment