Friday, October 14, 2011

those sleepless night

hello.just when i thought i'd be more healthy then my sleepiness went uncontrollable that every time i feel sleepy la.this is so frustrating.i dont wanna get health risk at the early age.td aku punya mata pukul 4 td siap da berair.then tdo konon set alrm pukul 5 tp bgn pukul 6 ptg td tu pon sbb aku tertutup kipas then told myself to bagn ang go somewhere untuk tidak rse ngntok.however,berhijrah x membuatkan aku lebih segar malah mata smpai x blh buka da.then aku pon tertido semula -.-smpai pukul brape x tau tp yang penting pukul 8 aku ade dlm bilik dan tdo smpai ke pukul 1 pastu x mampu lg nak memaksa diri maka aku pon bgn sehingga kini.terukkan?cm ne eh?aku x suka cenggini.kalau x td boleh keluar ngn kakak.kakak x kerja smlm.haih i'm missing alot of fun ah cm ni.aku x suka.ni pernah berlaku mase aku kecil.excited nak raya smpai x tdo langsung.pastu bila tiba esok hari im the only one yang tdo.pastu semua naik kereta nak mkn kat golf club.aku tido atak meja beb.kepala baring atas meja pastu tdo.aku terjaga bila semua da habis mkn dan sepupu aku kejut.dorg kaa da bnyk kali dorg kejut aku.gila x tahap mengntok aku?ye mmg gila tahap maksima.aku sgt takot kalau benda ni terus berlaku.bahaya sgt da.da la bawah mata hite nak mampuh.gano ni gano?

No comments:

Post a Comment