Thursday, June 9, 2011

triple dot.

i feel so empty.sangat sangat kosong yang cm bnyk gila ruang dlm kotak tu.aku rase sesat.dan bila sesat aku ingt rumah.aku nak balik rumah.tapi bila pk rumah pula.ade apa kat rumah?bila ckp psl rumah,aku bygkn femily smbut with happiness tgk anak die balik rumah,nanges peluk cium semua.tapi rumah aku x mcm tu.rumah aku bila balik senyp sunyi.semua buat hal masing2.tapi aku masih lagi ade this eager feeling to go back y?sbb rumah is something that's very close to me.i've been living there foe 12 years now.aku rindu rumah tu bila penghuni die cukup.semua nya semprna cm keluarga org.ade ayah,ade ibu,ade kakak kakak dan abang.semuanya gembira walaupon ade mase sedih but knowing that everyone is still there makes u like still feel so lengkap.but the moment when u lost one member,it changes.sekarang rumah yang aku ti ggal da 12 tahun tu kekurgn seorang ahli yang peninggalan nya cukup meninggalkn kesan yang besar.macam2 da berubah.benda x lg jadi sempurna.semua nya da berat sebelah,x stabil.aku cemburu tgk keluarga yang cukup ahlinya.bila macam2 da berlaku ni lagi aku rase lost.aku x paham aku tulis sekarang sbb aku hanya tulis pa yang aku fikir,jadi mungkin sedikit sana sini.but u know what i mean kan.hmmmmmmmmmmmm aku nak semula keluarga yang sempurna.to be honest,aku rase x sedap je bila xde tempat yg aku blh rely on.nk balik rumah xde apa.dekat sini mmg ade kwn2 tapi takat tu je la.dorg pon ade family dorg.x kn dorg nk dgr maslah aku je.aku rase nak jerit.tp buat apa?habis kn suare?nak jadi anak derhaka?mulut aku seakan dijahit bila ingin menyuarakn sesuatu.aku kelu.apa akn jadi weh?

No comments:

Post a Comment