Tuesday, June 28, 2011

something i see is missing.

hello people welcome :) tomorrow there'll be no class cause of isra' mi'raj.patutnya khamis ade kelas tapi da digantikan ke hari ini.esok smpai sabtu saya free.hmm what to talk about eh?now x ramai sgt da sebb yg lain balik.but roomate i sorg je kurg.best la semuanya.sekarang saya sedang duduk2 saje smbil memeluk kura2 hadiah milo dan faten,ye patung.bosan la.ok let's talk about pembelajaran saya disini.it's getting harder and i x paham sgt pon-.- law tu maybe boleh kalau saya ulang kaji.global pon serta economi.haa eco ni x jamin sgt.ni agk susah-.- bel pon apatah lagi.outline x outline la-.- bosn buat benda tu.x reti pula tu.pastu bel lagi satu is all about speaking.it's for my best pon.i hope i can succeed la.tp setakat di dunia buat apa la kn-.- haih mesti semua org pon cm tgh merungut cm aku.bila aku tgk kwn aku yg cntik,ade je yg x suka,bila yg da sempurna ade juga yg x kene.semua kita ni x cukup dengan apa yg kita ade.including me of course.jadi bila akn cukup nye?the answer is never.we just gotta learn to accept.cause u aint gettin more.i am learning to accept myself sbb i have issues juga regarding x blh menerima diri ini,namun dengan usaha untuk jadikn diri selesa,maka akan saya mencuba nya lagi.saya akn cuba sekali lagi sbb saya pasti saya mampu.

kawan kawan mmg x pernah lekang dari saya.mmg best sangt kwn2 kat sini.semua nya blh la masuk kepala,namun berbeza semuanya.aku bersyukur.kini aku semakin blh masuk ngn semua.xde la diri ni rase sunyi sgt.aku da biase da bace org tulis "disebalik senyuman,semuanya kesedihan" org hanya berlakon untuk menjadi happy,tapi mmg x dinafikn ade je yang mmg keluarga die bahagia.yg buat sedih is when terjatuh tangga ke,kene mrh ngn akk ke kn,haa semua yg minor2.untungla kepada org yg cm tu.harap nye lepas semua ni da berlalu,aku nk hidup cm org yang bahagia sekrang ni.amin. :)

No comments:

Post a Comment