Tuesday, June 21, 2011

selamat the very the pagi.

good morning people of the univerese :) how are all of u today?i'm trying to keep the day up,pushing away the problems and just be with mah girlfriends.on friday,we're going to penang :) tp x tau la dpt buffalo wings ke x cause kitorg g area gurney je nnt,gurney bnyk gak nk shopping pastukat queensbay lg nak jln kan.x tau lg cm ne.all i know is that i wan them buffalo wings and i wanna shop until i drop.literally,with my girlfriends mesti best la kn, xde la sedih miserable like when i shop alone.nk tgk wayang la lg semukn.ke x payah?nak shopping bnyk kot.hahaha hmmmm apa lg kwn2?my eye belah kanan ni jadi extra sepet due to crying last night.oh and i got backaches la tidor ats katil ni.bila ckp nak balik.nak balik buat apa aku tnye diri aku.balik nk jumpe kakak semua la.semuanya da berubah kan.x pe la.aku terima.semua ni mesti ade hikmah punya disebalik segala yang berlaku.aku bukn la seorang yang sgt kuat agama,aku yang biase saje tapi aku masih ingat tuhan dan DIE juga yang aku ade skang.tabah tabah,tapi ibu tetap my mum jadi sabar je la.cm sam ckp,benda da berlaku.pastu pula bila pk punya pk,smpai bila aku nk nanges?smpai bila aku nk mrh dan smpai bila aku nk mengadu?benda x blh putar semula jadi sabar je la.aku akn teruskn hidup aku.maaf da diminx cuma tunggu untuk diterima saje.haa kene la bejaya untuk sem ni.insyaallah.

No comments:

Post a Comment