Tuesday, June 7, 2011

set em' straight.

pagi yang diiringi dengan dendangan lagu dari beyonce-halo.bkn saya yang pilih tetapi itunes kerana saya da set kan die dlm bentuk shuffle :) jadi apa kabar semua?this is not a prepared post so i'm just gonna go random.so far,apa yang telah saya pelajari disini semuanya baik la kot.tetapi kepala ni asyik dok pikiaq tang lain ja.i always wander around when the lecture's lecturing.aku semakin melayang weh.......cm no?hmmm harap nnt x lagi la wander around.jap lagi kelas saya pukul 2 petang dan kelas feveret saya :) madam Dorado :) hihi die ni suk bagi kritik.and i terima saja cause i sense yang ini semua untuk masa depan saya :)thank u ma'am :) dan lagi 3 hari lagi birthday saya.esok yg lain semua ajk keluar sbb nk sambut katanya.terima kasih la korg :)))) suka suk.hahahahhah aku da dpt 1st hadiah dari atiqah rose sekali ngn pika yana n lalan :) thnks juga hihihihih k la mls.bai

No comments:

Post a Comment