Monday, June 20, 2011

tabah.

why God,why,why is my life written this way?right after losing a father that i barely spend time with and now,facing this,something i can't even type about cause it hurts so much.i can't go through this even for a day.listening to her voice made me so pissed of.what else?apa lagi lepas ni?aku sakit sakit sangat.sakit yang x terkata.semua suruh aku bertenang tp mcm mana?semua suruh aku gembira dengan kawan macam mana?kalau aku x rapat tu lain la cerita tapi aku dibesarkan oleh die,tau x betapa rase kehilanagn nya aku?aku perlukan die,tapi die x perlukan aku.kawen pon x gtau.aku kat kedah ni akk aku yg gtau tu pon da kawen.aku sakit.org yang aku syg buat cm ni.mmg die mak aku.tp blh ke seorang mak buat cm tu?sangat x wajar.da la kawen ngn laki yang x de kerja org tua nak mampos dan gatal who lied to my mum about being rich and this and that.that asshole.YA ALLAH.aku akan tabah dengan ujian ini,tetapi aku minx la kau balas atas apa yang die da lakukan atas keluarga aku.aku perlukan mak aku YA ALLAH.walaupon sakit nak lalui tapi aku akn tempuh juga.tapi minx tu je la.dan biar mak aku sedar semula.huh rase nak jerit tapi apa kn daya.aku manusia je,jerit terkeluar anak tekak pon bukn blh ubah pape,suare je yang x de.tabah je la.

aku tau aku berdosa tapi,ade ke care lain?ade?

No comments:

Post a Comment