Saturday, June 4, 2011

i love ALLAH.

the sudden urge to get married.saya tetiba nak kawen.haha hmm the thing is,i'm just afraid of going through this track.taking law.am i up for this thing?is this really what i what?frankly,i don't know what i want.what i'm doing right now is following the flow.in my mind,xde pon perancgn mase depan aku-.- aku cuma nmpk diri aku berkahwen and buying furnitures and stuff.rumah nk buat mcm mane semua.that's all,gila typical kan aku?a girl without a future haihs simply nothing special.growing up,pesanan my mum is,kalau nk kawen ngn laki kaya or pandai,kita kene la pndai,supaya blh jumpe di tmpt belajar atau pon tmpt kerja kelak bila kta da kerja best2.itu die,tapi disini aku baru smggu menmpuhi sem baru pon da x larat.cm ne dengn lg 14 mggu nnt?mampu ke aku?aku tau aku ptt strt dr skang,tetapi aku jenis yang mmg x blh study awal,sbb aku tau tgh2 nnt aku benti then i have to strt all over.otak aku bkn blh simpan data lama2.jadinya aku selalu strt last2 setakat ni okay la teori aku.tapi kalau benda tu bnyk i have to strt dr mula la kn.hmmm aku sekarang ni adalah seorang remaja yang single.perasaan suka suka tu mesti la ade,cemburu gk org berpasangn semua.yes saya tau menggelikan tapi itu satu fakta.ye la,aku semkn mmbesar dan semkn terdedah dgn kehidupan skang dan mungkin terpengaruh sikit la.sbb aku suka tgk kapel yang act seperti rakan.haaa gitu la.adi cm selesa semua kan.aku bukan la cari lelaki yang nak gesel2 badan 24 hours,just letting me know that u love and u care for me is enough.at the end,aku cuma nak kasih syg kau je.hmm aku mmg ade kasih syg family aku,tapi sbb complication yang berlaku antara aku dan mak aku mmbuatkn kami x brape nk rapat.aku mengaku aku rindu gila kasih syg mak aku.haihsss tapi nk buat cm ne.i have my own reasons.jadi skang ni,apa yang aku nk buat is,belajar rajin2,cari kerja insyaallah,kalau ade jodoh kawen la aku n i hope apa yang aku bygkan sekarang akn menjdi kenyataan.i want to be able to decorate my room,my house,bilik anak2 ;) hihi haha x padan dengan baru 18 tahun.lagi 6 hari cukup la aku 19 :) cepat nye la mase berlalu.tahun depan da 20 tahun,aku akan sambung degree insyaallah.ntah la,aku hanya berserah pada ALLAH dan dlm mase yang sama akan berusaha pada apa yang aku nk sebenarnya.aku kene mula berfikir pasal masa depan aku skang ni.hmm semoga berjaya la semua org dengn futture mereka :) amin

No comments:

Post a Comment