Friday, June 3, 2011

dog days are over.

morning people.i am going to be 19 in 7 days.but nothing to be happy of cause it's been years since i sambut birthday pon.saje je dok ingt kn org semua sebb i don't wanna be alone huhe.yee laa saya bukn dirumah kn.huh aku x nk pon sambut but i just that,that day,aku happy la.just for one day.da dua kali da birthday aku jatuh pada hari yang berada di merbok .-.- sem satu org x tau bil sbb aku budak baru.sem 2 mmg x ah da habis.sem 3 pon kat sini jga.aku x nak sesorg!aku nk family aku-.- walaupon cm x sambut tp g la juga mkn kat luar.haihhhhhhhh pastu kn,x tau la napa aku rase nk balik je.kelas semua ok la stakat ni,but the thing is can i pull it off?tu je yang aku takut.sem ni nmpk cm ssh e.tp sem ni juga la yang aku suka main game.cm ne?aku takut sgt.aku nk pergi shah alam tapi mampu ke aku?layak ke aku?haa itu soalan die.sem 3 ni sgt menggerunkn.aku harap aku boleh la.

No comments:

Post a Comment