Thursday, November 3, 2011

hungry T_T

aku sekarang sangat kepalaparan.tetibe tertimbul satu idea untuk order domino's.ting!*lampu nyala kat kepala*.ok aku pon ke dapur untuk mencari nombor.namun x dapat dikesan dengan mata kasar maka aku pon perah otak untuk ingat kembali.yang aku pasti ade 1-300-8 something dan 3 something.jadi dengan kebijaksanaan aku,aku pon dapat menyelesaikan masalah yang sedang aku hadapi.nombor yang tepat ialah 1-300-888-333.iaaaa!aku pon cuba la menekan dulu,ni x confirm lagi ni.then tekan2,"selamat datang ke delivery domino's" (ayat buat sendiri).aku berasa sangat bangga kerana masih ingt nombor telefon domino's.sedang aku meminta menu yang aku suka,tetiba senyap.rupa rupanya kredit da habis.tggl satu je lagi dish aku nk order dan kredit habis?!kredit habis bila tggl lagi satu order?! aku pon kecewa.cek rewards hotlink x mencukupi.nak sos topup pon x menyebelahi.aku pon meminta bantuan kakak aku untuk memberi sejumlah rm2 supaya aku dapat mengahbiskan perbualan aku bersama domino's.sedang menunggu dengan hrapan yang tipis.tetiba aku dpt msg dari maxis mengatakan rm 10 telah berjaya dimasukkan ke dalam akaun aku.aku bersyukur ke hadrat ilahi.aku pon terus menelefon domino's semula.kali ni lelaki yang jawab.aku pon terus bg nombo telefon aku pastu die tanya "nama cik?" like putri DUHH!kata aku dalan hati.kerana kalau nk ckp dengan megah begitu,mungkin laki itu x tau siapa aku sbb aku bukan lah orang dikenali dalam malaysia ini.aku pon ckp la putri dekat die. "okay cik putri boleh tunggu sebentar?saya nak update system saya" .aku pon ckp la"awak ingat saya apa nak tggu lama2?awak ptt tunggu dan dengar order saya atau saya patut tunggu awak update system?tadi saya dah la ade masalah dengan kredit x cukup skang kredit da cukup u want to ditch me pula?!bapa saya jutawan ye saya boleh beli apa2 saya nak dan esok saya nak shopping.saya boleh suruh ayah saya saman awak!" kata hati aku lagi.realiti nya aku pon tggu.hmm ade masalah lagi ke? x lama kemudian die pon kol semula.aku pon selamat bagi pesanan aku semua dan makanan akn smpai dlm mase 30 minit :) haraga semuanya rm44 sahaja.kalau die dtg lambat aku dpt free pizza nnt.dengan itu,mari la kita ramai2 doakan die dtg lambat.kbai

No comments:

Post a Comment