Thursday, March 3, 2011

singkat

i'm feeling kind of lazy lately.sangat sangat.second semester is by far the best but then again sangat singkat dan cepat dan memenatkan.-.-minggu depan will be the final paper then off tu penang :) i'm happy la after tension2 kita jalan jalan pula.can't wait weh.then nak kene balik pula tu pon kalau ade org nak amek.huh seriously i'm so tired of stydying weh.yes i know yang lain pon but it's like x de apa dalam otak aku!can i do my finals atau aku akan terkantoi?where should i start first?law?library or psycho?yang mana?bel bila pula?adoi!sangat banyak nak menghapai nya.okay x pe insyaallah aku boleh bahagi kan mase.yang buat aku sngat tension is the time yang sangat singkat.boleh ke aku masukkan kan semua dalam otak dlm mase yang singkat ni?can i?can i?da la gap kejap2 je-.- i should start now kan rather than updating thing blog but i need tu kosingkan dulu then i'll start.kbai nak memebersihkan diri chiow.

No comments:

Post a Comment