Sunday, March 6, 2011

the day we went away.


anda pelik kami berpakaian sopan?atau ade yang baru prasan and will be like "aite baju kurung semua eh?*then scroll atas atau x payah dan terus memerhati dengan lebih teliti*.okay aku buang mase-.- haa time ni berlaku hari senin memang la pakai baju kuwung weh.haa and terima kasih kepada boyfriend fee sya yang masih dalam kereta iaitu GIGI kerana bagi pinjam kereta hehehe kami pon straight la ke no where else to go iaitu lagi central square.haa bunyi gah gitu --.- okay la kan.then kami pon membeli belah la kan then seperti gambar di atas sekali saya sedang berposing dengan buku yess saya rajin :) ni juga crew yang akan ke penang bersama :) oh and rose yang tangkap hehe yang ka kedai buku dapat 1 and nasib aku la kan gmbr aku clear hehe sbb org tu ckp x boleh tangkap gambaq.haih kedekutss..kbai

No comments:

Post a Comment