Thursday, February 17, 2011

present past future.

memories of my father da semakin pudar dalam ingatan.aku da semakin x kenal dengan ISMAIL MOHD ISA.yes,once a father of mine,a person yang bawa kami sekeluarga merata tempat.orang yang mengenalkan aku dengan dunia.orang yang sering bagi semangat kalau ade benda yang berlaku and also a person who says i love you in his eyes.i miss this person a lot.but everything about him is like running away from me slowly,bit by bit.kadang kadang rase macam my life baru nak start and ismail is someone yang i x pernah kenal.okay it's been like 5 years till my father went away.when i was 14 lah kan.kalau nak diikutkan hanya 2 tahun je la yang aku baru nak start rapat ngan ayah aku.lagi 12 tahun tu aku malu dengan ayah aku,don't know why.tapi sebenarnya 14 tahun juga la yang aku x brape nak rapat ngn my dad.i wasnt a spoilt brat lah when with my father sebab die cm garang so i ngan my mum pon x rapat sangat.lepas ayah da xde la baru satu family nak rapat.huh,i regret gila the time when my father cuba nak rapt ngan i but i took him for granted.ye la sape la yang tau kalau orang tu nak pergi da.you don't know what u have until it's gone kan.bia da xde mula nak meraung dalam bilik lah,menangis sebelum tido la.but experience had made me a stronger person.i know for one thing lah.that my dad is so proud of me right now insyaallah.

whatever happens ayah,you'll always be in my mind.although i can't hear your voice or feel your touch nor can you kiss me good night but you image will be fresh as a fresh orange squished in my mind.WALAU APA PON yang terjadi.x de siapa boleh ganti ayah.you are my only father and always will be.there's no other person yang boleh ganti your place.

hmm alfatihah..

No comments:

Post a Comment