Monday, February 21, 2011

andai itu takdirnya.

psychology done :D now nak focus on law puleks :) hmm to be blunt,not thinking about home makes me stronger each day.don't blame me foe my silence cause this is the only way for me to concentrate on what i'm doing.i prefer not knowing anything back there than knowing everything can fuck my mind.so baik senyap je.good thing i dont have a phone now kalau x,memang x boleh nak study.jangan ingat ueen senyap mcm ni ueen depress well ade la kan but not most of it la.ade la yang masih waras.-.- just that like i said,kalau pk pasal rumah x boleh nak focus.dari aku berangan baik aku ddk jauh dari sumber tersebut.so yeah.mcm tu lah.

sbb aku x nak jadi anak derhaka la aku menjauhkan diri sesungguhnya aku tau tuhan sahaja yang tau apap yang aku akan lakukan kalau berade dirumah.alhamdulillah dengan kejayaan sekarang yang ALLAH kurniakan pada aku sebagai satu distracion.semua benda ade sebab dia jadi,so ini lah die hikmah untuk aku.aku redha ya ALLAH.aku terima apa jua ujianmu namun kau tabahkan lah hamba mu ini untuk melalui segala liku kehidupan.aku x kuat ya ALLAH.kalau ditakdirkan begitu,kau bukakanlah pintu hati aku untuk terima keadaan ini supaya perasaan benci ini boleh berkurungan.aku x nak menjadi golongan orang2 yang derhaka pada ibu.kalau hanya satu caranya untuk kau buka pintu hati aku iaitu dengan perubahan ku?kau tenangkan fikiran aku dan kau juga perluaskan kesabaran ku untuk terima semua ini.jalan mu adalah jalanku makanya ya ALLAH.aku bersrah.amin

No comments:

Post a Comment