Saturday, February 26, 2011

catch me if you can.


sebab aku x puas meluahkan perassan betapa cerita catch me if you can ni best thus i will talk about it here.yes i updated my status on facebook and tweeted about it tapi masih x puas.cerita ini sangat best nak mampos!da lama d a cerita ni x silap cause my late father bought this movie dulu mase form 1 ke mase i darjah 6 tah.best sangat :') memang sampai speechless la.heheh ingat ke bosan kan smpai bukan dalam list to watch pon adoi.nasib la tetiba tergerak hati nak tengok.semua ade sedih klaka happy heheh.haih asal cm poyo je ayat aku tapi memang patut tengok siapa yang x tengok lagi pon.mase awal die cm abit bored but lepas suku baru tengok korang rase nak tengk sampai habis like what happened to me just now.aku x tau napa aku sanagt kagum weh dengan cerita ni.-.- aku suka tau dok????aku suka sampai mati.hahaha hmm best cerita ni,napa lah x tengok dari dulu.so lepas ni korang semua harus cuba tengok cerita ini ye.memang sangat best okay!!!cuba la cuba la cuba la.:) oh and it is based on a true story so memang interesting gila2.

No comments:

Post a Comment