Friday, February 25, 2011

around the world.

hai bloggers!:) just came back from sungai petani for some shopping with farahana ziqah mun and yana naik kancil.x shop mana la tapi.went to village mall for luch oh before that yes test law da habis :) seperti biase saya x asti 100% dengan jawapan saya :) so,da smpai village mall makan kat pizza hut tadi.kenyang yang amat.then straight naik kat atas nak tengok wayang ingat nak tgk burlesque tetapi ternampak NO STRINGS ATTACHED and i tell you la,it was so damn worth watching.aku suka aku suka!!!heheh hmm "if you come any closer,i'll neer let you go" awww :')
hmm sangat best cerita tu i suka.okay enough.ni ha tix die.:) ye saya tau x perlu tayangkan namun "grand cineplax" okay,kau ade?haha -.- habis je tengok and semua was like "weh!bestnya!aku nak laki macm die!" kate farahana.haha pastu baru je nak turun escalator ternampak satu kedai yang baru dan cm lain dari yang lain.yes cm cntk.then i perhatikan lama2,wow ade macarons bhai!siapa sangka di merbok ni ade macarons!phew, ceh heheh saya dan rakan rakan pon masuk la ke dalam kedai tersebut.die cm cafe juga.boleh lepak semu,situ owner die ade minah salleh yang skolah international tu cantik kot.tapi x tau la tu omputeh ke x,kot darah campuran ke kan,okay that's not the point.boyfie die hensem weh!an american yang sangat comel.dan buka kedai kat merbok.hmmmm okay that's not the point either-.- hmm kedai tu ade like 8 jenismacs but i x ingat nama2 die lah,4 da habis heheheh so tinggal lagi 4 je la :) sedap juga rase die,dan berharga rm 4 each.agak mahal la kan berbanding macarons di harrods dan whisk kl.tu je la yang aku kesal skali namun nak beli sebab nak merase :)

pah ni lepak sana lah.haha *perlu ke?*hmm okay la then habis kat sana pergi tesco pula beli barang barang dapor.haa i bought myself pewarna rambut.hehehe malam kang i nak warna and tengok la outcome die cm ne esok.mampoih la kalau x sesuai dengan aku-.- x pe da beli pon redha :) itu sahaja kbai :)

No comments:

Post a Comment