Saturday, March 17, 2012

kelaparan.

aku sekarang berade dekat tahap yang ektrem punya lapar sebab apa?sebab tak tahu.semalam agak banyak juga aku makan namun mengapa harus begini angie?you kene jaga badan tau ouch!okay dulu kini dan selamanya lah muka aku tetap sama.aku dari dulu sedih dengan wajah aku yang tak seberapa dengan harapan 5 tahun akan datang akan berubah menjadi seperti miranda kerr tetapi ternyata epic fail.kehidupan mengajar ku untuk menerima seadanya rupa diriku dan to the top!hambois.dengan keihkhlasan hati ini aku pon dapat terima wajah aku maka dengan itu aku pon terus buka photobooth untuk tangkap gambar kesyukuran ku terhadap Tuhan yang telah mencipta diri ini.walaupon mulut mcm longkang tetapi aku tetap megan fox yang sebenar.

ye tak ade apepon yang patut aku gembirakan,jadi tak payah lah producer kat belakang tu nak lompat kegembiraan sebab akhirnya dapat jumpa megan fox malaysia untuk filem akan datang.aku tetap akan embrace wajah ini sehingga ke dewan konvokesyen graduate kelas pertama.tingginya harapan.FAKTA:wajah aku juga mampu bertukar kepada gadis gadis jepun yang ala ala chumelllzzz tu.

No comments:

Post a Comment