Saturday, March 17, 2012

diva schmiba

so basically this is my part of the room.tak mau tangkap belah sana nanti apa pula katanya hihihi okay from left is my study table,the middle is my bed and at the right end is my locker.takut tak nampak pula kan hambois.baju saya tak de la banyak mana pon tapi cukup lah untuk ke kelas.berbanding dengan pakaian yang pernah aku bawa kat merbok dulu very the over the top bajunya tapi sebab jauh okay lah kan.ni dah dekat makanya bawa pon sedikit sahaja lah :) and excuse the dinding,buruk gila depa tinggalkan untuk kami :(

kemain banyak makanan ringan tapi jangan salah paham,rota dengan bytes aku beli yang lain dapat free.haa tak caya?p la kat semua perjumpaa.dapat free baq ang!

ini tempat aku ber je m'appelle ihiks.

ayaq mineral sungguh penting ye rakan rakan untuk mengaktifkan otak :)

zoom in sikit semua jenis makanan -.-

yang makhlik asing atas katik tu nama die charco tapi aku suka charlie namun charco pon comel gak.so charco lah.alahao comel nyewwwwww.

ini yang terdapat kat belah atas locker,febreeze menyembur lipas/nyamuk dan juga rudung tudung diletakkan disini.


ini lah die kamar letak baju aku.eceh.hmm NEXT!

No comments:

Post a Comment