Tuesday, June 26, 2012

everyone's a sleep.awww omel anat.hmm you know how i'm friends with skinny people?COINCIDENCE.aku bukan lah seorang yang memilih kawan.bila difkirkan balik.ye rakan rapat aku semuanya petite dan kurus.kadang kadang aku rase mcm giant bila jalan dengan dorang sbb mereka teramatlah kecil.hihih tapi ketinggian aku ni tak de lah tinggi mana pon.tapi xpe,berkawan dengan orang yang cantik molek dan bergaya membuatkan diri ini terasa bertuah.alhamdulillah mereka juga tidak memilih.

apa yang saya nak sampaikan disini sebenarnya......final start lusa :). 50% cakap diri ini dah ready lagi 50% cakap 'dufuuq ueen?hang ready tang mana?' haa cenggitu lah.aku yakin kita semua boleh buat.x nak aku sangkut kat sem 1 -.-.

oh ye dan lagi satu,aku baru perasan sejak meningkat dewasa ni ehem.aku jadi x lekat bila ddk bilik orang.aku dulu seorang yang jarang gila lekat kat rumah sedari kecil.aku lebih rapat dengan rakan rakan berbanding family.LAMOOOO.ye aku lame -.- hihi rumah walaupon berjiran,aku selalu nak tidur rumah dorang.dorang pon gembira lah akan kehadiran princess yang seringkali buat perut mereka terburai atas gelakan yang melampau kerana lawak yang aku bentangkan is OH SO FUNNAYH.yes i am hilarious.LOL.....padahal..haha haa cm tu lah.aku suka sangt tidur rumah kwan dulu.tapi sejak asasi rasanya.bila aku ckp 'weh mlm ni nak tidur bilik kau'? semua tidak lagi percaya.first dulu attempt nak tidur bilik alyia.pastu pukul 3 nak ke 4 aku pon buka pintu pulang ke bilik sendiri.ade lah lebih 2 kali aku cm tu.lepastu bilik miyah pula.x pernah melekat.pukul 3 ke 4 juga aku bangun dan decide untuk pulang ke bilik.tak kira lah tempat tu keras mana,yang penting aku sampai bilik aku.dekat shah alam ni pon.tepat pukul 4.aku cari jalan balik.miyah pon dah boleh agak.cuma tunggu pukul 4,lalu kuranglah sorang dlm bilik die.

dan aku juga seorang yang sayang akan barang barang aku.sayang sangat sampai aku dah tetapkan syarat bila sesiapa nak guna barang aku.huh aku jadi resah bila orang guna lama lama,sbb aku dapat rasa kesakitan barang aku.aku jadi marah bila orang ambil barang aku tanpa kebenaran.walaupon orang tu keluarga aku sendiri.aku tak tau knp dgn diri ni.-.- mungkin aku cuma mahukan orang tu minta izin?pelik pon pelik.aku sangt sayg akan laptop ni.ni juga merupakan laptop aku yang pertama.dan juga antara barang privacy aku yang aku jaga.begitu juga dengan hp.hmm habit yang sukar dikikis.tapi,mungkin ini akan memberi benefit untuk aku pada masa akan dtg?wallahualam.

okay,fna dah pon bangun untuk perform solah asar.maka dengan itu,secara automatiknya fna dinobatkan sebagai pemenang dalam permainan tidur.hihi kejap lagi bila semua dah bangun,boleh lah kami menjamu selera beramai ramai.insyallah.

No comments:

Post a Comment