Tuesday, May 10, 2011

short film

okay aku berasa sangat malu hari ini.-.- dan smlm tapi yang smlm aku da lupa then jadi pula hari ini makanya malu smlm dibawa pada hari ini.-.-

starring :
  1. me as me.
  2. the mail man as the mail man.

so as u all can see or know,we teenagers tnd to over sleep and i mean bangun smpai afternoon.betul?or is it just me?pfft.fine,but betul la kan mostly?well,sejak habis final buln 3 dulu.i went home n got this problem through out the month which is tdo lmbt.tapi smpi buln 4,tido aku da smkn teratur.namun akhir2 bulan 5 ni jadi semula,sbb mak n akak aku yg second is in kuantan,so tggl aku n akak sulong aku je n when she works ot,i have to stay at home alone.n i hate to break the news here,but my house always happen something not cool if u know what i mean.so moving on about what happened.so i will wait until it's day light then i'll sleep.haha penakut.

let's start from yesterday.i slept at maybe 4am and got up by the sound of the doorbell.and was like "what?who's that at the door?" asking my sister,then intai kat hole di pintu,of course the mail man.i ran to my sister in hoping that she could open the door la kn but instead she reversed psychology me and i end up opening the door myself.*okay bukn la reverese mana just buka je -.-* okay then i pon buka.tetapi sedikit saje x nk bg die nmpk sgt.then die pndg aku agk lama then tanya "rumah puan rahimah" and i nodded la kn,then die berdiri n gave me that thingy to sign semua la suddenly..."baru bangun tdo ke wak?" hamagad,malu!haih kalau iye pon x yah la tegur.aku sgt malu namun dengan gelak sedikit sbgai jwpn pada soalan yang x ptt itu -.- then i ran back in to sign n smpt cerita kat kakak yang i malu.and then i went back to the door to give him that thingy n "haa pergi mandi tu eh" smbil ktawa.pergh!tmparan hebat.aku ckp terima kasih dan gelak he he he n ttp pintu.cerita la semua kat akk aku,then tertdo balik*bgn pukul 2 pula*-.- pastu semua jadi normal semula,pergi bayar bill then teman kakak shop lepak startbucks pastu mlm tengok fast n furious which was drop dead awesome!harus di tonton ye rakan rakan diluar sana.

okay and for today,the same thing happened except he came at 2 minutes to 12.haih.aku pon pergi intai.aduh past laju lagi.then pergi tandas cuci muka bajet muka da mandi.dan buka pintu dengan lebih confident dari smlm pastu pintu pon dibuka luas sikit "dayumm!org sama bai!knp engkau?".seperti biase die pndg lama masa ddk tu,dan berkata "wak lmbt la wak,tapi x pe.sign je la*then bg aku satu kerts* haa ni tlg buang pastu sign" aku pon sign la semua.da siap aku serahkan "awak,baru bgn tdo lagi ke wak" dan ketawa.haih aku betol la die ni.-.- sumpah malu tahap rase nak beli pavilion.aku pon sengeh2,lps die bg balik tu aku ttp pintu la kn,dan berlalu dengan "haaa!".

dan kini aku bertekad untuk siap mandi da bila die ngnto lagi.harap bukn org sama la kn.malu aku-.- the moral of the story,tdo awal,bangun awal dan mandi awal sekian.

No comments:

Post a Comment