Thursday, August 18, 2011

i am a human with feelings.

hello :) i cant sleep.but sebenarnya boleh.tapi aku rase sangat takut kalau tidur tana mengulangkaji apa2 pon.aku ingin berjaya macam yang lain.aku ingin memiliki apa ang aku inginkan.sama je cita cita semua orang cuma ade yang lepas dan tidak.aku takut gila kalau aku antara orang yang tidak berjaya tu.huh lemah habis la.aku jenis kuat berangan.pantang bila bace buku,tgk org ddk diam,time emosi lebih tu.haa mula la aku buka buku dalam minda dan start lakarkan gambaran yang aku harap untuk jadi.tapi itu sekadar angan angan kosong.x de apa akan jadi kalau aku duduk goyang kaki je.aku akan cuba juga kecapi apa yang aku nak!aku nak amek law dan law lah ayang aku akn dapat!haish sikit je lagi ni.sikit je.sabar je la ueen.tapi aku ni kalau tdo lewat mmg confirm x dtg kelas -.- tdo terlebih mase pulo.haih.

aku da bayangkn da time kat shah alam nnt.ddk reramai satu rumah.aku harap benda tu akn jadi la.aku harap akn jumpa balik kawn2 aku yang kat sini.yang penat lelah bersama.gelak guling sambil terkentut.dan marah benci meluat.hihi hmm inilah antara impian aku.ntah dapat ke tidak.xpe2 aku akan usaha insyaallah.dengan izin tuhan mesti boleh punya.dengan syarat jangan la kita lupa kat DIA kan.hmmm

what else?i guss that's it la.saya nk masuk tdo dulu.selamat malam :)

No comments:

Post a Comment