Thursday, April 21, 2011

x tahan.

aku da x tahan :'( aku nak annges.tapi apa motif aku nanges?aku nk jerit tp x puas pon.ya allah,nasib la kau telah memberikan aku kesabaran yang besar.aku dduk di bawah bumbung ini dengan kesabaran je menghalang dari melakukan apa2.aku betol2 x tahan da.kau ade paham perasaan aku?ade?x,kau cuma bahagia dengan hidup kau.kau lupa aku dibelakang ni.aku sangat sayangkn kau tapi kenapa balasan ini yang aku dpt?kau x nmpk ke?aku da cuba buat banyk menda untuk bg kau lihat diri aku yang kau hanya simpan dibelakang tabir.aku nk kau tengok aku dan gembira.namun aku hanya satu kemaluan buat kau.kau x pernah hargai aku.aku da lama x rase kasih syg kau.aku perlukn tu sebenrnya.itu je yang blh buat aku teruskn hidup.tp...kasih kau hanya pada die.aku rindu pelukan mu,ciuman mu,nisikan syng mu pada ku.tapi itu semua sudah tiade,kini kau beralih arah.aku tiade lagi dlm minda kau.walaupon sedikit kah?kau x rindu kn aku ?kau x lagi syg kn aku?aku sudah cuba untuk menerima org ketiga dlm ruangan ini,tapi x bermakna aku boleh terima sepenuhnya.kau septtnya memahami,tetapi kau anggap seperti aku boleh menerima ini semua.mengapa?mengapa kau begitu penting kn diri?adakah aku tidak lagi bernilai bagi kau?aku syg kn kau.namun kau lebih memilih die dari aku.aku x mahu melangkah pergi kerana kau hak aku.:'( sumpah aku syang kau.kenapa kau pernah nampak?kenapa kau tidak boleh bertolak ansur?YA ALLAH,kau kuatkan la semangat ini.wahai kesabaran,kekal lah begini.

No comments:

Post a Comment