Monday, September 3, 2012

'aku rase kau kenal dengan boyfriend kau pastu terus kahwin'

more than 5 people said the same thing to me.tapi kita cuma predict.semua nya di tangan tuhan kan?x mungkin aku akan dapat perkahwinan yang sempurna dan penuh dengan nur sebab aku ni bukan lah manusia yang baik sangat.aku buat silap juga,buat orang sakit hati,menyampah,ngumpat.ye aku buat juga benda benda tu.

jadi layak ke aku untuk dapt cinta di pandang pertama?aku yakin semua orang takut dengan perkahwinan.mana x nya,akan berpisah dengan ibu,layan suami,duduk serumah dgn lelaki yang dipuja selama ini(lol) dan paling penting,semua orang takut ianya berakhir dengan divorce.(cakap divorce instead of cerai sbb takut i'll jinx it walaupon same je -.-).

aku dah terfikir benda benda ni.aku tengah cuba untuk ubah diri ni.sbb orang kate,suami kita ni akan perangai sama dengan kita.ade sorg ustaz tu pernah cakap,haa baru ingt nama,dato' fadzillah kamsah cakap,kalau yang si perempuan asyik berdengki,maka yang laki pon asyik berdengki same,dan susah lah mereka nak berjumpa sebb dua2 berpaling arah kan.haa minta jauh lah.

aku pernah je ade perasaan cemburu semua.walaupon minor sahaja,tp kene lah kita elak.huh tapi aku hanya manusia.manusia yang cakap di mulut sahaja.

No comments:

Post a Comment